poniedziałek, 5 lutego 2018

#121 "Druga szansa" - Marcie Steele


Tytuł: "Druga szansa"
Autor: Marcie Steele
Data wydania: 8 stycznia
Liczba stron: 330
Tytuł oryginału: "The Second Chance Shoe Shop"
Wydawnictwo: Kobiece

"Druga szansa" zapowiada swoją okładką kolejną lekką i przyjemną historię miłosną, w tym przypadku z pięknymi butami w tle. Opis to tylko potwierdza, dlatego też miałam nadzieję, że spędzę przy niej kilka fajnych godzin. Czasami potrzebne nam są takie typowe "odmóżdżacze", żeby zrelaksować się i odpocząć po ciężkim dniu. Miałam właśnie nadzieję, że "Druga szansa" takową pozycją się okaże i nie będę żałować, że po nią sięgnęłam. Czy tak się stało? Zapraszam do dalszej lektury!

Riley Flynn jest kierowniczką uroczego sklepiku z butami. Niestety interes nie kręci się tak jak powinien i grozi mu zamknięcie. Kobieta wraz ze swoimi współpracownikami, a zarazem przyjaciółmi - Sadie i Danem - próbują wymyślić skuteczne sposoby, by przyciągnąć do sklepu klientów. Riley wpada na świetny pomysł, mianowicie reklamę w mediach społecznościowych. Nie od dzisiaj wiadomo, że internet ma niesamowitą siłę przebicia i na to właśnie Riley liczy. Bardzo chciałaby, żeby butik przetrwał i zrobi wszystko, by tak się stało, gdyż jest to dla niej to bezpieczna przystań. Riley nie układa się w życiu uczuciowym i praca pozwala jej przetrwać te najgorsze dni, gdy doskwiera jej samotność. Czy uda jej się uratować butik przed bankructwem? I czy w końcu znajdzie mężczyznę, który w pełni na nią zasługuje? Tego już musicie dowiedzieć się sami, sięgając po tę pozycję!

Tak jak myślałam od samego początku, "Druga szansa", to pozycja idealna na jeden wieczór, spędzony przy kubku gorącej herbaty. Jest to lekka, całkiem przyjemna i niewymagająca książka dla kobiet. Historia może niczym szczególnym się nie wyróżnia, gdyż jest to typowa historia miłosna, jakich wiele, ale bardzo fajnie mi się ją czytało. Styl pisania autorki przypadł mi do gustu i sprawił, że 330 stron przeczytałam bardzo szybko. Narracja prowadzona jest z perspektywy trzech osób - Riley, Sadie oraz Dana, więc mamy okazję poznać tę trójkę przyjaciół dokładniej.
Polubiłam głównych bohaterów, którzy wspólnie dążyli do tego, żeby nie zamknąć bardzo ważnego dla nich butiku. Widać było, że bardzo im na sobie zależy i są prawdziwymi przyjaciółmi. Byli dla siebie wsparciem, którego wzajemnie potrzebowali.
Podczas czytania "Drugiej szansy" można się uśmiechnąć, ale może się także łezka w oku zakręcić, gdyż  jedna z bohaterek, Sadie, straciła niedawno męża i nadal opłakuje jego stratę. Na szczęście ma też małą córeczkę, dzięki której ma siłę codziennie rano wstawać z łóżka.
Podsumowując, "Druga szansa" to pozycja dla kobiet, które szukają czegoś lekkiego, ot tak, żeby się zrelaksować podczas lektury. To książka dla osób, niewymagających, chcących przyjemnie spędzić kilka godzin po pracy.

Dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu za egzemplarz książki!


Moja ocena: 7/10

Czytaliście? A może macie zamiar?
Piszcie w komentarzach :)

9 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie recenzja :) Myślę że niedługo ją przeczytam :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej książki najbardziej podobała mi się siła przyjaźni pomiędzy bohaterami :) lekka lektura

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem właśnie na świeżo po lekturze, była całkiem OK, ale zabrakło mi emocji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może po nią sięgnę, jak tylko znajdę czas :D
    Pozdrawiam :)

    http://weronikarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Osoba niewymagająca - miło mi :) książka w sam raz dla mnie :) lubię odmóżdżacze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś sięgnę po tę książkę, mimo że nie lubię romansów :)
    Pozdrawiam! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń